Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

VILKÅR FOR MEDLEMSKAB

Ved oprettelse af medlemskab accepteres følgende.

Medlemskabet af Næstved Tennis og Padel Klub forudsætter, at hvert enkelt medlem indmelder sig via klubbens hjemmeside og betaler kontingent med Dankort eller anden digital betalingsmetode, godkendt af Næstved Tennis og Padel Klub og den til enhver tid tilknyttede betalingsgateway.

Ved første betaling godkender hvert medlem klubbens handels- og medlemsbetingelser, vedtægter og GDPR politik. Klubben meddeler årligt hvert enkelt medlem om fornyelse af medlemskabet via den til enhver tid værende e-mail adresse på medlemmets profil.

Som medlem vil man senest 10 dage inden betaling af ny periode for medlemskabet modtage en email/sms, som fortæller, hvor meget man skal betale.

Næstved Tennis og Padel Klub benytter Mobile Pay og Spar Nord bank, som er en godkendt og vidt udbredt betalingsløsning.

Brugeroplysninger kan til enhver tid ændres under medlemmets profil efter login.

Medlemskontingent skal betales online under medlemmets profil efter login.

Afhængig af det valgte medlemskab kan man som medlem reservere baner, købe arrangementer, træning og træningseffekter.

Banebooking kan ske på alle klubbens 17 baner (14 tennis og 3 padel). Indendørs baner i hallen er forbundet med baneleje.

Det kræves køb af en medlemsnøgle for at kunne benytte klubbens faciliteter.

FORBEHOLD OG PRISER

Næstved Tennis og Padel Klub forbeholder sig retten til at ændre priser uden varsel. Alle priser på disse sider er opgivet excl. moms, da foreningen er momsfritaget. Ligeledes tages der forbehold for tryk-/tastefejl.

TRÆK AF BELØB, KVITTERING & LEVERING

Næstved Tennis og Padel Klub foretager omgående træk af betalinger på websitet. Kvittering modtages ved enhver betaling på klubbens website via e-mail og/eller SMS. Levering af forbrugsvarer (kun medlemmer) sker lokalt i klubben efter aftale med klubbens sekretær og senest efter 2-4 hverdage.  

OPHØR / OPSIGELSE AF MEDLEMSKAB

Opsigelse af medlemskab af Næstved Tennis og Padel Klub, kan ske ved skriftlig henvendelse til klubbens klubsekretærer. Der vil ifb. med udmeldelse ikke blive refunderet betalt kontingent.

FORTRYDELSESRET

Som hovedregel er der ikke fortrydelsesret for køb af serviceydelser som medlemskab, baneleje og arrangementer. Og der refunderes ikke penge efter tilmeldinger. Det begrundes med, at der typisk er tale om mindre beløb og meget få tilfælde, hvorfor vi ikke kan retfærdiggøre en systemmæssig håndtering. Dog er alle køb af forbrugsvarer som f.eks. tennisbolde forbundet med almindelige regler for fortrydelse (se venligst under reklamationsret).

REKLAMATIONSRET & RETURRET

Forbrugsvarer som f.eks. bolde og nøgler er omfattet af almindelige regler for forbrugerkøb, herunder 14 dages fri returret uden omkostninger samt 24 måneders reklamationsret.

Medlemmer er altid velkomne til at klage til bestyrelsen (skriv til info@ntk-tennis.dk). Alle klager vil blive behandlet i bestyrelsen efterfulgt af en personlig tilbagemelding.

MEDLEMMETS ANSVAR

Næstved Tennis og Padel Klub forbeholder sig ret til at spærre medlemmets adgang til spillerrettede funktioner ved manglende betaling, og hvis der sker misligehold af klubbens ejendom eller forenings-systemet. Der vil ikke blive udbetalt kompensation til medlemmet ved evt. spærring.

KLUBBENS ADRESSE OG CVR:

Næstved Tennis og Padel Klub
Nygårdsvej 102
DK-4700 Næstved

CVR: 28065418

 

INFORMATION OM PERSONDATA OG GDPR

Se venligst nærmere om GDPR her.